About2019-12-02T19:13:13+00:00

Welkom bij GriekiMedia. Wij houden ons dagelijks bezig met de meest uiteenlopende projecten op het gebied van marketing en communicatie. Samen met de opdrachtgever kijken we hoe uw doelgroep eruit ziet, wat de doelstellingen zijn en hoe we deze doelstellingen willen gaan halen. Wij geloven dat ieder idee of product een goed verhaal te vertellen heeft. Een verhaal dat gemakkelijk wordt onthouden.

Sinds de oprichting van GriekiMedia houden wij ons bezig met het maken van Creative Content. Van bedrijfsfilms tot een fotoreportage van (extreme) sports. Uit ervaring en expertise zijn wij ons breder gaan oriënteren om zo een totaaloplossing te kunnen bieden aan de klant en hen van A tot Z te ontzorgen. Wij zien de vraag sterk toenemen naar ondersteuning in communicatie. Veel bedrijven kiezen ervoor om de gehele dan wel een deel van de communicatie uit handen te geven. Zonder de regie erover te verliezen. Hoe wij werken? Wij werken volgens een eigen vijf-staps-manier. Beginnend met de Research, gevolgd door Ideation, Create and Design, Show Time! en analyse (and adjust). Alles om het merk te laten groeien.

GriekiMedia
Your Creative Content Agency

Welkom bij GriekiMedia. Wij houden ons dagelijks bezig met de meest uiteenlopende projecten op het gebied van marketing en communicatie. Samen met de opdrachtgever kijken we hoe uw doelgroep eruit ziet, wat de doelstellingen zijn en hoe we deze doelstellingen willen gaan halen. Wij geloven dat ieder idee of product een goed verhaal te vertellen heeft. Een verhaal dat gemakkelijk wordt onthouden.

Sinds de oprichting van GriekiMedia houden wij ons bezig met het maken van Creative Content. Van bedrijfsfilms tot een fotoreportage van (extreme) sports. Uit ervaring en expertise zijn wij ons breder gaan oriënteren om zo een totaaloplossing te kunnen bieden aan de klant en hen van A tot Z te ontzorgen. Wij zien de vraag sterk toenemen naar ondersteuning in communicatie. Veel bedrijven kiezen ervoor om de gehele dan wel een deel van de communicatie uit handen te geven. Zonder de regie erover te verliezen. Hoe wij werken? Wij werken volgens een eigen vijf-staps-manier. Beginnend met de Research, gevolgd door Ideation, Create and Design, Show Time! en analyse (and adjust). Alles om het merk te laten groeien.

GriekiMedia
Your Creative Content Agency

Merk

  • Merkbouw

  • Huisstijlontwikkeling

  • Strategieën en planning

  • Positionering

Marketing

  • Campagnes

  • Online marketing

  • Google advertising

Foto & Film

  • (Bouw) projecten

  • Evenementen

  • (Extreme) sports

  • Vastgoed en architectuur

Web & Design

  • Website ontwikkeling en onderhoud

  • Print & Sign

  • Bestickering en belettering

Content creëren doen wij zo

Research

Een merk leren kennen is voor ons van groot belang om een merk te voelen en te begrijpen.  Deze kennis is voor ons belangrijk om tot een goed eindproduct te komen. Zijn jullie als bedrijf nieuw in de snel groeiende wereld van marketing en (digitale) communicatie? Wij helpen u goed op weg! Bent u als bedrijf al actief in deze wereld? Wij doen research naar de al lopende communicatie-uitingen en krijgen inzicht in de al behaalde resultaten. Daarnaast wordt er onderzoek gedaan om de doelgroep beter te leren kennen, de eigen wensen, is er rekening te houden met een huisstijl en wordt er gekeken naar wat de opdrachtgever voor ogen heeft. Dit alles vormt de basis voor een eerste schets of idee in de Ideation-fase.

Ideation

De resultaten vanuit de eerste fase worden verder uitgewerkt. Hieruit komen de meest creatieve ideeën die de basis gaan vormen van het uiteindelijke product. Zo wordt er bijvoorbeeld gedacht aan de vorm van communicatie. Alle informatie en punten die nodig zijn om een product een product te maken, worden hier op papier gezet. Met alle informatie en criteria wordt een plan van aanpak gemaakt waarmee we de volgende fase in gaan. Wanneer van toepassing komt in deze fase het eerste concept tot leven. Zo worden kosten en tijd bespaard in de Create and Design-fase.

Create and Design

In deze fase gaan we daadwerkelijk… maken! Aan de hand van het beste idee en de informatie en criteria van de Ideation-fase wordt in de Create and Design-fase het product verder uitgedacht om er een werkelijk product van te realiseren. We zetten het concept, script of schets om in communicatie-uitingen door middel van de werkzaamheden die daarbij komen kijken. Denk hierbij aan het designen, de shoot- en editdagen en verdere uitwerkingen. Dit alles wordt in sterke samenspraak met de opdrachtgever gedaan om zo samen tot een goed en effectief eindproduct te komen en de puntjes op de i te zetten.

Live!

Nadat het product gerealiseerd is zoals u die aan het begin voor ogen had is het tijd om de communicatie-uiting uit te rollen, te presenteren en de doelgroep niet langer in spanning te laten zitten. Het werk wat aan het begin begon als een idee, waar we moeite en energie in hebben gestoken wordt nu gepresenteerd. We maken er een moment van. It’s Show-time!

Analyse (and adjust)

De laatste stap is het analyseren van de behaalde resultaten en waar nodig bijsturen. Zijn de doelen en wensen behaald die de opdrachtgever in de Research-fase had? Aan de hand van analyse-tools worden cijfers besproken, maken we resultaten inzichtelijk, houden we de voortgang nauwlettend in de gaten en wordt er gekeken waar eventuele nieuwe kansen liggen. Hebben we alle stappen voltooid? Mooi, we beginnen weer bij stap 1! Communicatie is een voortdurend en structureel proces.

Achter GriekiMedia | Lars Griekspoor

Wat ooit begon in 2012 met wat ‘aankloten’ met een oude GoPro actiecamera, is nu uitgegroeid tot een all-round Creative Content agency. En meer dan dat.

Mijn naam is Lars Griekspoor en ik verzorg vanuit GriekiMedia de communicatie voor bedrijven en organisaties. Vanuit mijn passie voor filmen en fotograferen ben ik na het behalen van mijn HAVO-diploma begonnen aan de opleiding Media, Informatie en Communicatie aan de Hogeschool van Amsterdam. Het schieten van beelden is slechts maar een deel van de opleiding. Een bewuste keuze. Vanuit mijn eerder opgedane ervaringen geloof ik dat het maken van beelden een sterke verbintenis heeft met de algehele communicatie van een bedrijf of organisatie. Het maken van beelden is belangrijk, maar hoe komt dit bij de juiste doelgroep terecht? En hoe zetten we vervolgens bijvoorbeeld deze doelgroep aan tot actie? Vanuit dit idee ben ik bedrijven van A tot Z gaan ontzorgen in de communicatie. Dit is wat wij belangrijk vinden en waar ik met GriekiMedia dagelijks naar streef.

Wij werken o.a. voor: